Bereikbaarheid
Voor nieuwe aanmeldingen wordt u verzocht te bellen naar een telefonisch spreekuur. We hebben dan de tijd om (kort) met u de reden van aanmelding te bespreken en met u mee te denken of u bij ons op de juiste plek bent.
Wilt u zorgen dat u uw BSN-nummer en verwijsbrief van de huisarts of beschikking van de gemeente bij de hand heeft?
Het telefonisch spreekuur op locatie Woerden (0348-417121) is op de volgende tijden:
Maandag 11.30 – 12.30 uur
Donderdag 12.00 – 13.00 uur
Het telefonisch spreekuur op locatie Linschoten (06-55025395) is op de volgende tijden:
Maandag 13.30 – 14.30 uur
Dinsdag 11.00 – 12.00 uur
Woensdag 14.30 – 15.30 uur
Vrijdag 12.00 – 13.00 uur
Let op: het spreekuur op maandag 9 december om 13.30 uur in Linschoten vervalt eenmalig door omstandigheden.
Daarnaast zijn er in de periode van 23 december 2024 tot en met 3 januari 2025 geen spreekuren vanwege de kerstvakantie.
U kunt naar elk spreekuur bellen, het maakt niet uit voor welke locatie de aanmelding is of om welke leeftijd (kind of volwassene) het gaat.
Belt u op een spreekuur, maar kunt u ons (herhaaldelijk) niet bereiken omdat we al in gesprek zijn? Spreek dan een bericht in óf stuur ons hieronder een bericht, óf stuur ons een e-mail naar info@psychologenwl.nl, dan bellen we ú terug.
Waarneming en crisissituaties
Bij afwezigheid van de behandelaar (bv. tijdens vakantie of door ziekte), kan een beroep gedaan worden op één van de collega’s in de praktijk. Is er sprake van crisis en kunt u ons niet bereiken, bijvoorbeeld omdat het na kantoortijd is of in het weekend, neem dan contact op met uw huisarts.
Informatie voor verwijzers
Wilt u met ons overleggen over een verwijzing? Dan kunt u bellen op een telefonisch spreekuur óf een bericht inspreken/ een bericht via de website versturen, dan bellen we u terug. Houd er rekening mee dat het een aantal werkdagen kan duren voor wij contact opnemen wegens beperkte bezetting in de praktijk in deze vakantieperiode.
Bij een verwijzing dient cliënt zich altijd óók zelf aan te melden op een telefonisch spreekuur. Daarnaast is er een geldige verwijsbrief van de huisarts nodig om voor vergoeding in aanmerking te komen.
Indien u aangesloten bent op Zorgdomein, kunt u ons de verwijsbrief via Zorgdomein sturen (onder de naam ‘Mentaal Beter’, onze franchise organisatie). Cliënt moet dan nog wel zelf naar een telefonisch spreekuur bellen om de aanmelding te bevestigen en in gang te zetten.