Contact

Geen nieuwe aanmeldingen

Vanwege een lange wachttijd nemen wij momenteel helaas geen nieuwe aanmeldingen van kinderen of volwassenen aan. Vanaf 26 oktober zullen we weer nieuwe aanmeldingen aannemen.

Heeft u een andere vraag, dan zijn wij tijdens onderstaande spreekuren bereikbaar.

 

Telefonische spreekuren in de week van 19 okt (andere tijden dan gebruikelijk vanwege de herfstvakantie):

Het telefonisch spreekuur op locatie Woerden (0348-417121) is op de volgende tijd:
Maandag 19 okt 12.30 – 13.30 uur

Het telefonisch spreekuur op locatie Linschoten (06-55025395) is op de volgende tijden:
Dinsdag 20 okt 11.30 – 13.00 uur
Woensdag 21 okt 14.30 – 15.30 uur
Donderdag 22 okt 14.30 – 15.00 uur

 

Telefonische spreekuren vanaf 26 okt (vaste tijden)

Het telefonisch spreekuur op locatie Woerden (0348-417121) is op de volgende tijden:
Maandag 12.30 – 13.30 uur
Donderdag 12.30 – 13.30 uur

Het telefonisch spreekuur op locatie Linschoten (06-55025395) is op de volgende tijden:
Woensdag 14.30 – 15.30 uur
Donderdag 14.30 – 15.00 uur
Vrijdag 11.30 – 12.30 uur

Belt u op een spreekuur, maar kunt u ons (herhaaldelijk) niet bereiken omdat we al in gesprek zijn? Spreek dan een bericht in óf stuur ons hieronder een bericht, óf stuur ons een e-mail naar info@psychologenwl.nl, dan bellen we ú terug.

 

Maatregelen Coronavirus

Wij volgen de actuele aanwijzingen van het RIVM, zie RIVM.

Afspraken vinden in overleg met uw behandelaar op de praktijk plaats, telefonisch of middels beeldbellen. Ook hebben we uitgebreide mogelijkheden voor internettherapie, waarmee u thuis aan de slag kunt gaan.

Als u een afspraak op de praktijk heeft, vragen wij u alleen te komen als u géén klachten heeft en de hygiëne maatregelen goed in acht te nemen (schud geen handen, hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog, was regelmatig uw handen en gebruik papieren zakdoekjes). Bij binnenkomst verzoeken wij u uw handen te wassen. Bij afspraken in het Gezondheidscentrum Linschoten geldt het advies om bij binnenkomst en vertrek een mondkapje te dragen.

Kunt u niet naar de praktijk komen omdat u bijvoorbeeld verkouden bent of in quarantaine thuis moet blijven, laat dit dan aan uw behandelaar weten, dan kan de afspraak met beeldbellen of telefonisch gewoon doorgaan!

 

Waarneming:

Bij afwezigheid van de behandelaar (bv. tijdens vakantie), kan indien nodig een beroep gedaan worden op één van de collega’s in de praktijk.

 

Informatie voor verwijzers

Wilt u met ons overleggen over een verwijzing? Dan kunt u bellen op een telefonisch spreekuur óf een bericht inspreken/ een bericht via de website versturen, dan bellen we u terug.

Bij een verwijzing dient cliënt (of ouders van cliënt) zich altijd óók zelf aan te melden op een telefonisch spreekuur. Daarnaast is er een beschikking van de gemeente of een geldige verwijsbrief van de huisarts nodig om voor vergoeding in aanmerking te komen.

Indien u aangesloten bent op Zorgdomein, kunt u ons de verwijsbrief via Zorgdomein sturen (onder de naam ‘Mentaal Beter’, onze franchise organisatie). Cliënt moet dan nog wel zélf naar een telefonisch spreekuur bellen om de aanmelding te bevestigen en in gang te zetten.

 

Kamer van Koophandel nummer: 63024756

Laatste update: 16-10-2020