Contact

Nieuwe aanmeldingen en bereikbaarheid

Nieuwe aanmeldingen

Voor nieuwe aanmeldingen wordt u verzocht te bellen naar een telefonisch spreekuur. We hebben dan de tijd om met u (kort) de reden van aanmelding te bespreken en met u mee te denken of u bij ons op de juiste plek bent.

Wilt u zorgen dat u uw BSN-nummer en verwijsbrief van de huisarts bij de hand heeft?

In de week van 19 februari: 
Het telefonisch spreekuur op locatie Woerden (0348-417121) is op de volgende tijden:
Maandag 11.30 – 12.30 uur

Het telefonisch spreekuur op locatie Linschoten (06-55025395) is op de volgende tijden:
Maandag 13.30 – 14.30 uur
Dinsdag 11.00 – 12.00 uur

 
Vanaf 26 februari: 
Het telefonisch spreekuur op locatie Woerden (0348-417121) is op de volgende tijden:
Maandag 11.30 – 12.30 uur
Donderdag 12.00 – 13.00 uur

Het telefonisch spreekuur op locatie Linschoten (06-55025395) is op de volgende tijden:
Maandag 13.30 – 14.30 uur
Dinsdag 11.00 – 12.00 uur
Woensdag 14.30 – 15.30 uur
Vrijdag 12.00 – 13.00 uur

U kunt naar elk spreekuur bellen, het maakt niet uit voor welke locatie de aanmelding is of om welke leeftijd (kind of volwassene) het gaat.

Belt u op een spreekuur, maar kunt u ons (herhaaldelijk) niet bereiken omdat we al in gesprek zijn? Spreek dan een bericht in óf stuur ons hieronder een bericht, óf stuur ons een e-mail naar info@psychologenwl.nl, dan bellen we ú terug.

Informatie voor verwijzers

Wilt u met ons overleggen over een verwijzing? Dan kunt u bellen op een telefonisch spreekuur óf een bericht inspreken/ een bericht via de website versturen, dan bellen we u terug.

Bij een verwijzing dient cliënt zich altijd óók zelf aan te melden op een telefonisch spreekuur. Daarnaast is er een geldige verwijsbrief van de huisarts nodig om voor vergoeding in aanmerking te komen.

Indien u aangesloten bent op Zorgdomein, kunt u ons de verwijsbrief via Zorgdomein sturen (onder de naam ‘Mentaal Beter’, onze franchise organisatie). Cliënt moet dan nog wel zelf naar een telefonisch spreekuur bellen om de aanmelding te bevestigen en in gang te zetten.

Waarneming en crisissituaties

Bij afwezigheid van de behandelaar (bv. tijdens vakantie of door ziekte), kan een beroep gedaan worden op één van de collega’s in de praktijk. Is er sprake van crisis en kunt u ons niet bereiken, bijvoorbeeld omdat het na kantoortijd is of in het weekend, neem dan contact op met uw huisarts.

Bericht versturen

Contactformulier
Deze praktijk is aangesloten bij het Mentaal Beter netwerk.