Contact

Bel naar een telefonisch spreekuur of stuur hieronder een bericht

Voor nieuwe aanmeldingen wordt u verzocht te bellen naar een telefonisch spreekuur. We hebben dan de tijd om met u (kort) de reden van aanmelding te bespreken en met u mee te denken of u bij ons op de juiste plek bent.

Wilt u zorgen dat u uw BSN-nummer (of dat van uw kind als u uw kind wilt aanmelden) en verwijsbrief van de huisarts bij de hand heeft?

 

Telefonische spreekuren 

Het telefonisch spreekuur op locatie Woerden (0348-417121) is op de volgende tijden:
Maandag 12.30 – 13.30 uur
Donderdag 12.30 – 13.30 uur

Het telefonisch spreekuur op locatie Linschoten (06-55025395) is op de volgende tijden:
Woensdag 14.30 – 15.30 uur
Donderdag 14.30 – 15.00 uur
Vrijdag 11.30 – 12.30 uur

NB Op donderdag 12 november vervalt het telefonisch spreekuur van 14.30 tot 15.30 uur eenmalig door omstandigheden. 

Belt u op een spreekuur, maar kunt u ons (herhaaldelijk) niet bereiken omdat we al in gesprek zijn? Spreek dan een bericht in óf stuur ons hieronder een bericht, óf stuur ons een e-mail naar info@psychologenwl.nl, dan bellen we ú terug.

 

Wachttijd

Voor nieuwe aanmeldingen is er momenteel ongeveer 2 tot 3 maanden wachttijd. De wachttijd is mede afhankelijk van de aard van de problematiek en eventuele voorkeur voor dagen/ locatie van de afspraken. Na de intake begint de behandeling aansluitend, er is dus geen aparte wachttijd voor behandeling.

 

Maatregelen Coronavirus

Wij volgen de actuele aanwijzingen van het RIVM, zie RIVM.

Afspraken vinden in overleg met uw behandelaar op de praktijk plaats, telefonisch of middels beeldbellen. Ook hebben we uitgebreide mogelijkheden voor internettherapie, waarmee u thuis aan de slag kunt gaan.

Als u een afspraak op de praktijk heeft, vragen wij u alleen te komen als u géén klachten heeft en de hygiëne maatregelen goed in acht te nemen (schud geen handen, hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog, was regelmatig uw handen en gebruik papieren zakdoekjes). Bij binnenkomst en vertrek verzoeken wij u een mondkapje te dragen. Daarnaast wordt u bij aankomst gevraagd uw handen te wassen.

Kunt u niet naar de praktijk komen omdat u bijvoorbeeld verkouden bent of in quarantaine thuis moet blijven, laat dit dan aan uw behandelaar weten, dan kan de afspraak met beeldbellen of telefonisch gewoon doorgaan!

 

Waarneming:

Bij afwezigheid van de behandelaar (bv. tijdens vakantie), kan indien nodig een beroep gedaan worden op één van de collega’s in de praktijk.

 

Informatie voor verwijzers

Wilt u met ons overleggen over een verwijzing? Dan kunt u bellen op een telefonisch spreekuur óf een bericht inspreken/ een bericht via de website versturen, dan bellen we u terug.

Bij een verwijzing dient cliënt (of ouders van cliënt) zich altijd óók zelf aan te melden op een telefonisch spreekuur. Daarnaast is er een beschikking van de gemeente of een geldige verwijsbrief van de huisarts nodig om voor vergoeding in aanmerking te komen.

Indien u aangesloten bent op Zorgdomein, kunt u ons de verwijsbrief via Zorgdomein sturen (onder de naam ‘Mentaal Beter’, onze franchise organisatie). Cliënt moet dan nog wel zélf naar een telefonisch spreekuur bellen om de aanmelding te bevestigen en in gang te zetten.

 

Kamer van Koophandel nummer: 63024756

Laatste update: 09-11-2020